آموزش اسکی اسنوبرد و آلپاین

http://www.skifed.ir/image/image_gallery?img_id=210782

در پايان دومين روز از هفته اول ليگ اسكي چمن ساعت تراست با 325 امتياز صدرنشين شد و فراميد تجارت و نوشابه برن با 186 و 110 امتياز به ترتيب دوم و سوم شدند .

در مسابقه مارپيچ كوچك هفته دوم سيد مرتضي جعفري از باشگاه ساعت تراست اول شد ، محمد كيادربندسري از ساعت تراست دوم و رحمت اله مقديد از اسنوبرد كسلر به مكان سوم رسيد .

در بخش جوانان سيد مرتضي جعفري از ساعت تراست اول شد ، نيما بها ازمهان قشم دوم و محمد حسين جعفري ازآموزشگاه جاويدان به مكان سوم رسيد

باشگاههاي برن ، ساعت تراست ، فراميد تجارت، اسنوبرد كسلر ، هيئت اسكي شميرانات ، مهان قشم ، هيئت اسكي كردستان ، آموزشگاه جاويدان ، نيروي زميني سپاه و رعد پدافند نيروي هوائي در ليگ فصل 90 حضور دارند .

 

اين رقابتها در هفته دوم به صورت بين المللي از 29 تيرماه به مدت 3روز در ديزين پيگيري خواهد شد

 

منبع:skifed.ir




ارسال توسط dany

http://www.skifed.ir/image/image_gallery?img_id=210930

روز اول از ليگ اسكي چمن فصل 90 با حضور 10 باشگاه و با برتري سيد مرتضي جعفري از باشگاه ساعت تراست در رشته مارپيچ بزرگ برگزار گرديد .

در اين رقابتها كه با حضور بيش از 20 اسكي باز برتر در پيست اسكي بين المللي ديزين برگزار شد حسين كلهر (ق)‌از باشگاه فراميد تجارت دوم و حسين كلهر (د) از باشگاه برن در جايگاه سوم قرار گرفت .  در بخش جوانان سيد مرتضي جعفري از ساعت تراست اول شد ، مهدي سولقاني از برن دوم و رضا كيادربندسري از فراميد تجارت به مكان سوم رسيد .اين رقابتها در دومين روز از هفته اول در رشته مارپيچ كوچك روز جمعه 24 تيرماه پيگيري خواهد شد .

 

 

باشگاههاي برن ، ساعت تراست ، فراميد تجارت، اسنوبرد كسلر ، هيئت اسكي شميرانات ، مهان قشم ، هيئت اسكي كردستان ، آموزشگاه جاويدان ، نيروي زميني سپاه و رعد پدافند نيروي هوائي در ليگ اسكي چمن فصل 90 حضور دارند .

در پايان اولين روز نتايج تيمي اينچنين بدست آمد :

1- ساعت تراست  145 امتياز

2- فراميد تجارت 112  امتياز

3- برن               110 امتياز

منبع:skifed.ir




ارسال توسط dany

http://www.sochi-travel.info/wp-content/uploads/2011/02/sochi-2014_olympic_mascots.png

'الكساندر ژوكوف' رييس كميته المپيك روسيه اعلام كرد كشورش قصد دارد قبل از افتتاحيه بازي هاي المپيك زمستاني 2014 در شهر بندري ' سوچي '، مشعل المپيك را به فضا بفرستد.

رئيس كميته ملي المپيك گفت : روسيه نخستين كشور جهان در 50 سال قبل بود كه توانست اولين انسان را به خارج از كره زمين بفرستد و حالا ما اين شانس را داريم كه براي نخستين بار مشعل بازي هاي المپيك را به فضا پرتاب كنيم. 
وي افزود: از اينكه كميته المپيك روسيه از چنين شانسي برخوردار است ، به خود مي باليم
. 
فوريه سال جاري ميلادي شماري از رسانه هاي خبري روسيه اعلام كردند شركت صنايع فضايي روسيه ، برنامه اي براي ساخت فضاپيماي ويژه انتقال مشعل المپيك بازي هاي زمستاني 2014 به فضا و بازگردادن آن به زمين را آغاز كرده است. 
'ويتالي داويداف' معاون آژانس فضايي روسيه موسوم به ' وس كوسموس' آن زمان اظهار داشت كه انجام اين كار از لحاظ نظري ممكن است ، ولي هنوز جنبه عملياتي پيدا نكرده است.
 
مشعل بازي هاي المپيك زمستاني 2014 سوچي در مدت 20 روز در سراسر روسيه گردانده شده و پس از انتقال به بالاي قله 'البروس' به عنوان بلندترين قله اوپا به عمق درياچه 'بايكال' ، عميق ترين درياچه آب شيرين جهان ' برده خواهد شد. 
شهري بندري 'سوچي ' روسيه در سواحل درياي سياه ميزبان المپيك زمستاني 2014 است

منبع:skifed.ir




ارسال توسط dany

http://skifed.ir/image/image_gallery?img_id=104635&t=1310284145328

اولين روز از مسابقات ليگ اسكي چمن فصل 90 با رقابت بيش از 20 اسكي باز باشگاهي در پيست اسكي بين المللي ديزين آغاز ميگردد .

اين رقابتها در اولين روز دررشته مارپيچ بزرگ و در روز دوم در رشته مارپيچ كوچك پيگيري مي شود .

رقابتهاي ليگ اسكي چمن در هفته دوم به صورت بين المللي و با حضور نمايندگان كشور هاي اروپائي  و تحت نظر فدراسيون جهاني اسكي از29 تير به مدت 3 روز برگزار ميگردد .

 

ليگ اسكي چمن در فصل 90 چهارمين سال فعاليت خود را آغاز ميكند




ارسال توسط dany
ارسال توسط dany

در ادامه آموزش های میکرو کنترلر و بخش ای مختلف میکرو چه وسایل جانبی که مربوط به میکرو می شود و هم امکانات خود میکرو ، امروز تصمیم گرفتیم یکی از ویزگی های مهم میکرو یعنی تایمر ها را به طور کامل برای شما آموزش دهیم . در این آموزش ما شما را با نحوه راه اندازی تایمر ها و نحوه برنامه نویسی آن و به همراه مثال های اموزنده و کاربردی آشنا خواهیم کرد .

از جمله بخش های این آموزش می توان به :

راه اندازی و کار با تایمر ۰ (timer0)

راه اندازی کانتر ۰ (counter0)

راه اندازی وقفه های خارجی INT X

راه اندازی تایمر ۱ (timer 1 )

راه اندازی تایمر یک در مد CAPTURE

راه اندازی کانتر یک (cunter 1)

راه اندازی و پیکر بندی تایمر / کانتر یک در مد PWM

راه اندازی تایمر دو (Timer 2)

راه اندازی تایمر دو در مد مقایسه ای (Compare)

راه اندازی کانتر ۲ (cunter 2)

راه اندازی تایمر / کانتر ۲ در مد PWM

 

 

حجم: 3.04 مگابایت

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

منبع: برق20 دات کام

پسورد فایل: www.bargh20.com



ادامه مطلب...
ارسال توسط dany

ما به چهار روش می توانیم یک میکرو را به میکروی دیگر یا به وسیله دیگر متصل کنیم و اطلاعات را از یکی
به دیگری منتقل کنید :

۱_ ارتباط سریال rs232
2 _ ارتباط سریال spi
3 _ ارتباط سریال i2c یا دو سیمه
۴ _ ارتباط سریال ۱ wire

ما در این پست تمامی این ۴روش را به بهترین شکل با توضیحات کامل به همراه مثال هایی آموزنده وتوضیحات
دستورات برنامه نویسی برای شما آموزش دادیم . امید وارم که لذت ببرید .

 

 

حجم: 1.54 مگابایت

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

منبع:  برق20

پسورد فایل: www.bargh20.com



ادامه مطلب...
ارسال توسط dany

با توجه به آموزش قرار داده شده در مورد کار با eeprom میکرو  در ضمیمه این پست  و همچنین مثالی که مربوط به همین مبحث است به راحتی به نحوه کارکرد eeprom یک میکروکنترلر و نحوه برنامه نویسی و دستورات آن در محیط بسکام آشنا خواهید شد .از جمله دستورات و آموزش آن می توان به نحوه خواندن و نوشتن از حافظه میکرو اشاره کرد که برای شما بیان شده است . جهت تکمیل این موضوع  مثال هایی آموزنده قرار دادیم تا با اجرای این مثال ها تمام سوالات شما را پاسخ داده باشیم و شما را برای انجام پروژه هایی بزرگ که در آن نیازمند کار با eeprom می باشد آماده کنیم . امید وارم که لذت ببرید.

 

 

 

حجم: 1.03 مگابایت

دانلود در ادامه مطلب

منبع:  برق20 دات کام

پسورد فایل: www.bargh20.com



ادامه مطلب...
ارسال توسط dany

http://www.insidethegames.biz/images/stories/Pyeongchang_youngsters_supporting_2018.jpg

در نشست امروز کمیته بین المللی المپیک برای انتخاب میزبان بازیهای المپیک زمستانی 2018، شهر پیونگ چانگ کره جنوبی ضمن کسب آرا لازم از سوی اعضا به عنوان میزبان بیست و سومین دوره بازیهای المپیک زمستانی 2018 انتخاب شد .

 بعد از معرفی سوچی روسیه به عنوان میزبان المپیک زمستانی 2014 شهرهای آنسی فرانسه،پیونگ چانگ کره جنوبی ومونیخ آلمان نامزدی خود را برای میزبانی بازیهای المپیک زمستانی 2018 اعلام کردند که پرونده داوطلبی آنها توسط اعضای کمیته بین المللی المپیک ،هیات اجرایی و کارشناسان مربوطه بر پایه 11 معیار فنی و تکنیکی اعم از حمایت دولت،مسئله حقوقی، افکارعمومی،زیر ساختها،پایگاه های ورزشی،دهکده های المپیک ،محیط زیست،اسکان،حمل و نقل ،امنیت،تجربه های گذشته در زمینه برگزاری رویدادهای ورزشی،مالی و طرح کلی مورد بررسی قرار گرفت تا میزبان این رقابتها معین شود که اینبار بعد از دو دوره نامزدی ،پیونگ چانگ کره موفق به اخذ میزبانی المپیک زمستانی شد.

شایان ذکر است ؛کمیسیون ارزشیابی کمیته بین المللی المپیک در تاریخهای مختلف از شهر های فوق بازدید به عمل آورده و شرایط هر یک از آنان را باتوجه به معیار های مورد نظر ،بررسی کردند تا اینکه سرانجام امروز در صدو بیست و سومین نشست IOC  در شهر دوربان آفریقای جنوبی میزبان این دوره از رقابتها معرفی شد.

پیش از این کشور فرانسه در سالهای 1924،1968،1992 و کشور آلمان در سال 1936 میزبانی بازیهای المپیک زمستانی را تجربه کرده اند در حالی که کشورکره جنوبی به رغم داوطلبی برای میزبانی بازیهای المپیک زمستانی 2010 (کانادا)و 2014 (روسیه) به دلیل شکست در برابر رقبا تاکنون میزبان بازیهای المپیک زمستانی نشده بود و اعلام کرده بود اگر در این دوره موفق به کسب میز بانی نشود دیگر برای سالهای آینده کاندیدای میزبانی نخواهد شد.


نکته قابل توجه آنکه روسای جمهور کره جنوبی و آلمان در نشست دوربان آفریقای جنوبی حضور داشتند.

ایران تا به حال در 9 دوره بازیهای المپیک زمستانی شرکت کرده است .

منبع:skifed.ir




ارسال توسط dany

این پست در ادامه آموزش های بسکام هست که طی روز های قبل گذاشتیم و این آموزش ، قسمت سوم دستورات می باشد در ضمن کلیه دستورات با همراه مثال هایی برای فهم بیشتر آورده شده است .و شامل بخش هایی چون :

دستور swap
دستورات اجرایی چون DEFAULT _ INCLUDE_SIM
دستور DEBOUNCE
دستور PULSEOUT_PULSEIN
دستور DTMF
دستور SOUND
و آموزش دستورات مربوط به کار با توابع و فراخوانی آنها و ….

 


حجم: 650 کیلوبایت

دانلود در ادامه مطلب

منبع: برق 20

پسورد فایل: www.bargh20.com



ادامه مطلب...
ارسال توسط dany
آرشيو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبي

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 83
بازدید ماه : 438
بازدید کل : 40896
تعداد مطالب : 159
تعداد نظرات : 96
تعداد آنلاین : 1

-->